Vaiko gerovės komisijos sudėtis 2025-2026 m. m.
Eil. Nr. | Vardas, pavardė | Pareigos įstaigoje | Pareigos komisijoje |
---|---|---|---|
1. |
Virginija Žėkaitė |
Direktoriaus pavaduotoja ugdymui |
Pirmininkė |
2. |
Alvydas Zdančius |
Socialinis pedagogas |
Pirmininko pavaduotojas |
3. |
Kristina Žakevičiūtė-Vyšniauskienė |
Anglų kalbos vyresnioji mokytoja |
Sekretorė |
4. |
Jolita Petkevičienė |
Direktorė |
Narė |
5. |
Loreta Šilanskienė |
Direktoriaus pavaduotoja ugdymui |
Narė |
6. |
Janina Jonušauskaitė |
Direktoriaus pavaduotoja ugdymui |
Narė |
7. |
Agnė Gaidamavičienė |
Socialinė pedagogė metodininkė |
Narė |
8. |
Regina Vitkauskienė |
Specialioji pedagogė, logopedė |
Narė |
9. |
Giedrė Kulbokienė |
Vyresnioji specialioji pedagogė |
Narė |
10. |
Eglė Pečiukonė |
Specialioji pedagogė |
Narė |
11. |
Ramunė Šerkšnienė |
Logopedė |
Narė |
12. |
Greta Smaliukienė |
Psichologė |
Narė |
13. |
Marius Šavelskis |
Fizinio ugdymo mokytojas, klasių vadovų metodinės grupės pirmininkas |
Narys |
14. |
Aida Balčiūnienė |
Anglų kalbos mokytoja metodininkė, tėvų atstovė |
Narė |
15. |
Gitana Zdanavičienė |
Pradinio ugdymo vyresnioji mokytoja, pradinio ugdymo metodinės grupės pirmininkė. |
Narė |
Vaiko gerovės funkcijos
- Atlikti Vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatyme Komisijai numatytas funkcijas.
- Teikti siūlymus mokyklos vadovui dėl saugios ir vaikui palankios ugdymosi aplinkos kūrimo, vaikų socialinio ir emocinio ugdymo, prevencijos priemonių ir (ar) prevencinių programų įgyvendinimo.
- Atlikti mokinio ugdymosi poreikių pirminį vertinimą.
- Rekomenduoti ugdymo turinio ir mokymo proceso organizavimo būdus.
- Organizuoti ir koordinuoti mokymosi, švietimo ar kitos pagalbos mokiniui teikimą, priešmokyklinio, bendrojo ugdymo programų pritaikymą, mokinio individualaus ugdymo plano sudarymą ir jo įgyvendinimą.
- Teikti siūlymus mokyklos vadovui dėl kreipimosi į savivaldybėje vaiko teisių apsaugą užtikrinančią instituciją, kai vaiko tėvai (globėjai, rūpintojai) neužtikrina vaiko teisių ir teisėtų interesų, įgyvendindami savo teises ir vykdydami pareigas.
- Kartu su mokykloje dirbančiu karjeros specialistu konsultuoti specialiųjų ugdymosi poreikių turintį mokinį, dėl jo tolesnio mokymosi ir profesijos pasirinkimo (galias atitinkančios mokymosi programos ir (ar) mokymosi įstaigos pasirinkimo) ir pagal galimybes baigiamosios klasės specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiam mokiniui užtikrinti sklandų palydėjimą / perėjimą į kitą pasirinktą švietimo įstaigą.
- Inicijuoti vaiko minimalios priežiūros priemonės skyrimą, vaiko minimalios priežiūros priemonės pakeitimą, pratęsimą ar panaikinimą.
- Pasibaigus nustatytam vaiko vidutinės priežiūros ar auklėjamojo poveikio priemonės vykdymo terminui, organizuoti vaikui reikalingos mokymosi, švietimo ar kitos pagalbos teikimą siekiant sklandaus vaiko įsitraukimo į ugdymo procesą.
Dokumentai
Vaiko gerovės komisija | Atnaujinta | Dydis | ||
---|---|---|---|---|
Vaiko gerovės komisijos sudarymo ir jos darbo organizavimo tvarkos aprašas | 2025-07-09 19:10:14 | 179.79 KB |